Detail přednášky

Název:

Marketingové experimenty nejenom v PPC - aneb kdy využít data a kdy váš "šestý smysl"

Pro koho je přednáška určena:

Pro všechny, kteří spravují marketingové kanály a chtěli by v nich růst. Ale hlavně pro ty, kteří se mají na základě experimentů rozhodovat.

O čem tato přednáška bude:

Testování je základ pro růst. Bez správného vyhodnocení se ovšem můžete rozhodnou špatně. Ve své přednášce vám ukážu na co si dát pozor u různých forem testů, aby vás nikdo nenapálil.
Co znamená inkrementalita v marketingu a jak pracovat s využitím kontrolních skupin.
Příklady uvedu na PPC kampaních, ale stejná logika se dá použít i u dalších marketingových kanálů.

Klíčová slova:

MarketingBusinessAdvertisement

Přednášející

Tomáš Komárek

SEM specialist

Web

Hlavními partnery konference jsou

Dalšími partnery konference jsou

Mediálními partnery konference jsou: