Detail přednášky

Název:

Případová studie: automatizace a efektivita v B2B sales ANEB jak za 4MD domluvit 11 schůzek s TOP managementem bank a telco v ČR.

Pro koho je přednáška určena:

Přednáška je určena pro: #1 obchodníky (jak prodávat chytře) #2 sales managment (zefektivnění obchodu) #3 data driven lidi, které zajímá konkrétní příklad automatizace/škálování obchodu v Česku

O čem tato přednáška bude:

Máte produkt a chcete ho dostat do světa? Potřebujete se potkat s (potenciálními) zákazníky?
Provedu Vás sales projektem "product/market fit" s kapacitou 4 MD, rozprostřené do 1 měsíce. Zamyslíme se nad strategií, plánováním i exekucí. Pochopíte, jak je možné odeslat 50 personalizovaných emailů za 20 minut s open rate přes 40%. Nebo 15 hovorů přetavit v obchodní příležitosti za desítky milionů Kč.
produkt: SaaS
region: Česko
zákazník: banky

Klíčová slova:

ScalingBusinessTime Management

Přednášející

Martin Mlčoch

SALESDOCk

Web

Hlavním partnerem konference je